Tezler
Doktora Tezleri – Yüksek Lisans Tezleri – Bitirme Projeleri…
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
H.Mehmet(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor Sürdürülebilir Kalkınma
Tüketicilerin Kişilik Tiplerinin Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutumları İle Etkileşiminin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkisi: Z Jenerasyonuna Yönelik Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
N.Temiz(Öğrenci), Yüksek Lisans, Taslak Çalışma
Türkiye’de Telekomünikasyon Sektöründe Dijital Kanal Deneyimi, Firmaya Duyulan Güven ve Müşteri Bağlılığı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
A.Öztemür(Öğrenci), Yüksek Lisans, Taslak Çalışma
Deneyimsel Pazarlamada Marka İmajı İle Tüketici İmajı Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisinin İncelenmesi ve Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
R.Karataş(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor
Organik Gıda Ambalajlarının Nihai Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisinin İncelenmesi: Organik Yumurta Ambalajı Üzerine Pilot Çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
M.Eniş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
Viral Pazarlamanın Tüketicilerin Seyahat Rotası Tercihlerine Etkileri
ŞEKERKAYA A. K.
P.Ekmekçi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
Sosyal Medyada Etkili İletişim Stratejileri: Influencerların Tüketici Satın Alma Eğilimleri Üzerine Etkisinin İncelenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
E.Ülker(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
Marka İmajı İle Ülke İmajının Kalite Algısına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
B.Çetin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
Kanaat Önderinin (Influencer) Kadın Tüketicilerin Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Kozmetik Sektöründe Bir Uygulama
ŞEKERKAYA A. K.
A.Öveycenik(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
Ambalajlamanın, Marka Tercihine Ve Plansız Satın Alma Davranışına Etkisi: Sakız Ürün Grubunda Bir Pilot Çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
Ö.Çelebi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
Tüketicilerin Zaman Ve Ürün Miktarı Kısıtlılığı Koşullarındaki Tepkisel Satın Alma Davranışlarının Psikolojik Reaksiyon Kuramı Bağlamında İncelenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
F.İrem(Öğrenci), Doktora, 2018
Youtuber’ların Tüketicilerin Marka Tercihi Ve Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi Ve Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
M.Kurtoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
Sosyal medyanın marka tercihi, marka değeri, marka iletişimi üzerine etkisi: Youtuberlar hakkında bir pilot çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
C.Özlem(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
Kadın Tüketicilerin Hedonik ve Kompulsif Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi Ve Giyim Ürünleri Üzerinde Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
T.Kurşun(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
Kadın Tüketicilerin Perakendeci Markalı Ürünleri Satın Alma Tercihleri Üzerine Etki Eden Faktörlere Ait Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
H.Öztürk(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
Marka Farkındalığı Oluşturmada Maskot Kullanımı (7-11 yaş grubu çocuk tüketicilerde gıda sektöründe bir pilot çalışma)
ŞEKERKAYA A. K.
P.Balım(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
Türkiye’de Organik Gıda Satın Alma Tercihinde Kadının Etkisi
ŞEKERKAYA A. K.
G.Sarı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
Ev Tekstili Ürünlerinde Kadın Tüketicilerin Satınalma Sürecini Etkileyen Faktörlerin Marka Bağlılığı Oluşturmasına Etkisi
ŞEKERKAYA A. K.
C.İlkay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
Marka Kişiliğinin ve Marka Sadakatinin Oluşumunda Deneyimsel Pazarlamanın Rolü
ŞEKERKAYA A. K.
G.Erdoğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
Kaynak ve Bilgi Kredibilitesi Açısından Tüketici Bilgi Edinme Sürecinin Modellenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
E.Özkan(Öğrenci), Doktora, 2017
Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
ŞEKERKAYA A. K.
G.Sarıdere(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
Turizm Rezervasyonlarında Geleneksel ve E-Turizm Tüketicisinin Satın Alma Eğilimine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
B.Aksu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
KADIN TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE YÖNELİK HEDONİK GÜDÜLÜ PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ VE ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
D.Gezerer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
KADIN TÜKETİCİLERİN İNTERNETTE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SATINALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE VİRAL PAZARLAMANIN ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE FIRSAT SİTELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
B.Timur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
DENEYİMSEL PAZARLAMANIN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ve MÜŞTERİ SADAKATİ AÇISINDAN İNCELENMESİ ve KADINLARIN KOZMETİK ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE PİLOT BİR ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
S.Martinoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
EĞİTİME DESTEK AMAÇLI YAPILAN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİ ALGISI VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
E.Akyüz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
ÜLKE MENŞEİNİN TÜKETİCİ MARKA ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ VE AKILLI TELEFON MARKALARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
H.Giray(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
Yeşil Pazarlamaya Yönelik Tüketici Bilinci Ve Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı Üzerine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi ve Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
S.Güney(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma
İLİŞKİSEL PAZARLAMA ANLAYIŞINDA MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARI VE PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE SADAKAT KARTLARININ ROLÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
E.Cansu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
Mobbing Unsurunun İçsel Pazarlama Üzerindeki Etkisinin Ölçülmesine Yönelik Araştırma ve Bir Pilot Çalışma
ŞEKERKAYA A. K.
A.Kum(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
Tüketicilerin İnternet ve Şube Bankacılığı Risk Algısı ve Banka Marka Değeri Algısı Açısından Kümelenmesi: Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
E.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
E Tüketicilerin Elektronik Kitap Tercihleri Üzerine Etki Eden Faktörler ve Bir Pilot Araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
A.ÖZÇİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
Siyasal Pazarlama Yaklaşımı ile Seçim Öncesi ve Sonrası Seçmen Davranışının İncelenmesi
ŞEKERKAYA A. K.
İ.AKYÜZ(Öğrenci), Doktora, 2014
SHOPPING ONIAMONIA (ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI) ve E-TİCARETİN KADINLARIN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
ŞEKERKAYA A. K.
F.BAYKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
HEDONİK DAVRANIŞIN PLANSIZ SATINALMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN KADINLAR ÜZERİNDE İNCELENMESİ VE BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
H.SÖNMEZLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
Tüketicilerin Taklit Marka Satın Alma Niyetlerinde Kişisel Etkenlerin ve Marka Faktörlerinin Rolü
ŞEKERKAYA A. K.
N.ENGİZEK(Öğrenci), Doktora, 2014
GELENEKSEL VE İNTERNET ÜZERİNDEN GELİŞTİRİLEN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN, SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
J.DEĞİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
ORGANİK ÜRÜN AMBALAJININ ORGANİK ÜRÜN ALGISINA ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
E.ÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
ENERJİ İÇECEĞİ SEKTÖRÜNDE ETKİNLİK PAZARLAMA UYGULAMALARININ MARKA FARKINDALIĞINA ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
T.DURSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA TÜKETİCİ BİLİNCİNİN ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
Ş.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma
PERAKENDECİLİKTE MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİNİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
E.MENEKŞE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
Reklamda Etik Dışı Unsurun Kullanımı ve Türk Tüketicisinin Etik Olmayan Reklamlara Yaklaşımı: İletişim Etkinliğinin Cinsellik Öğesi Açısından Tüketicide Oluşturduğu Tepkinin Araştırılması
ŞEKERKAYA A. K.
E.TUĞBA(Öğrenci), Doktora, 2013
SANAL MAĞAZACILIKTA TÜKETİCİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE ONLİNE TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
Ö.ŞENKAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
TÜKETİCİLERİN ULUSAL BAZDA ELEKTRONİK ÜRÜNLER PAZARLAMASI YAPAN ONLİNE MAĞAZALARA YÖNELİK BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
A.ŞARMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
MAĞAZA İÇİ REKLAM UYGULAMALARININ TÜKETİCİ SATIN ALMASI ÜZERİNE ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
H.MELİH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
ÇİN MALLARINA YÖNELİK İMAJIN TÜKETİCİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN BELİRLENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
S.ETYEMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
MAĞAZAYA İLİŞKİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLE MARKA BAĞLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
E.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
GSM MARKALARININ REKLAMLARINDA TANINMIŞ KOMEDYENLERİ KULLANMALARININ MARKA İMAJINA ETKİSİ VE BUNA YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
K.BAYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
GIDA SEKTÖRÜNDE YEŞİL AMBALAJIN TÜKETİCİ AMBALAJ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
G.ÜSTÜNDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
SANAL MAĞAZACILIĞIN TÜKETİCİNİN SATINALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ VE BUNA YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
B.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
SİGORTA PAZARLAMASINDA FERDİ KAZA POLİÇELERİNİN GENEL ÖZELLİKLERİ VE FERDİ KAZA POLİÇELERİNİN BİLİNİRLİLİĞİ KONUSUNDA BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
S.BEKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
ALGILANAN MARKA İMAJININ TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ; TÜRKİYE’DEKİ MARKALI CAFE ZİNCİRLERİ ÜZERİNE KEŞFEDİCİ BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
Y.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
TÜKETİCİLERİN ETİK YARGILARI İLE SOSYALLEŞME DERECELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
S.YANIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
SANAL MAĞAZACILIKTA MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİNİN İNTERNETTE ALIŞVERİŞ EĞİLİMİ ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
E.BULGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI: ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ VE ÖRNEK UYGULAMALAR
ŞEKERKAYA A. K.
A.BAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
MÜŞTERİ SADAKATİ VE SADAKAT KARTLARININ İNCELENMESİ: AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE OPET VE PETROL OFİSİ SADAKAT KART UYGULAMALARININ KIYASLANMASI
ŞEKERKAYA A. K.
T.AYVALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 Sürdürülebilir Kalkınma
SOSYAL AĞLARDA, VİRAL PAZARLAMA İLE YAPILAN REKLAMLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
A.BÜYÜKEZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
TÜKETİCİLERİN ORGANİK TARIM ÜRÜNLERİNE YÖNELİK ALGI VE TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
Z.TÜLÜCE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
TÜRKİYE’DE KOBİ BANKACILIĞI VE PAZARLAMA UYGULAMALARI “ DENİZBANK VE GARANTİ BANKASI KARŞILAŞTIRMALI KOBİ BANKACILIĞI ÖRNEKLERİ “
ŞEKERKAYA A. K.
K.RAVCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
PAZARLAMA YÖNETİMİNDE GERİLLA PAZARLAMA ANLAYISI VE ÇAY SEKTÖRÜNDE GERİLLA PAZARLAMA UYGULAMALARI
ŞEKERKAYA A. K.
D.SOFU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
YAPI KİMYASALLARI SEKTÖRÜNDE YAPILAN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) ÇALIŞMALARI VE SEKTÖRDE BİR
ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
F.TUNCEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
WEB 2.0’IN GELİŞİMİ İLE BİRLİKTE SOSYAL MEDYA ORTAMLARININ FİRMALARIN PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE KULLANIMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
B.TOPÇU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
PERAKENDE PAZARLAMA YÖNETİMİ ÇERÇEVESİNDE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ’NDE MAĞAZA VE MARKA YERLEŞİMLERİ
ŞEKERKAYA A. K.
M.DURDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
SİGORTA SEKTÖRÜNDE SON YILLARDA YAYINLANAN MİZAH İÇERİKLİ TELEVİZYON REKLAMLARININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
ŞEKERKAYA A. K.
B.ALTINBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
ULUSLARARASI PAZARLAMADA HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNE YÖNELİK SORUNLAR
ŞEKERKAYA A. K.
P.KOLDAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
BAYAN TÜKETİCİLERİN EKONOMİK KRİZ KOŞULLARINDA PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ VE HALKALI BÖLGESİNDE PİLOT ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
V.SÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
PERAKENDECİ MARKA STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ve TÜRKİYE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
ŞEKERKAYA A. K.
Y.KURTÇU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
FARKLI DEMOGRAFİK VE SOSYO EKONOMİK ÖZELLİKLERE SAHİP TÜKETİCİLERİN İNTERNET BANKACILIĞINA YÖNELİK EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ VE PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
Ö.SERAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma
ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE ÇALIŞAN TIBBI SATIŞ TEMSİLCİLERİNDE İSTENEN ÖZELLİKLERE YÖNELİK İSTANBUL AVRUPA YAKASINDAKİ ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
D.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
KİŞİSEL SATIŞ, İLAÇ SEKTÖRÜNDE KİŞİSEL SATIŞ VE İSTANBUL PERİFER HEKİMLERİNİN HİZMET BEKLENTİLERİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK PİLOT ÇALIŞMA
ŞEKERKAYA A. K.
V.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
HİZMET SEKTÖRÜNDE MARKA KONUMLANDIRMADA HEDEF PAZAR SEÇİMİNİN ROLÜ
ŞEKERKAYA A. K.
T.TUĞRAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
BAYAN HAZIR GİYİMİNDE MARKA KİŞİLİĞİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
Z.CANSAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
İŞLETMELERİN MARKA KAVRAMINA BAKIŞ AÇISI, MARKA YÖNETİM SÜRECİ ve DİJİTAL PLATFORM SEKTÖRÜNDEN D-SMART UYGULAMASI
ŞEKERKAYA A. K.
Ş.URAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
MÜŞTERİ SADAKAT KARTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA ETKİLERİ VE CARD BY D&R UYGULAMASI
ŞEKERKAYA A. K.
D.BALLICADAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
Tüketicilerin ekonomik kriz koşullarındaki tutumlarına göre kümelenmesi ve perakende sektöründe bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
E.EBRU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
Tüketicilerin elektronik zincir mağazalara yönelik beklentilerine etki eden faktörler ve bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
G.CELEP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
Marka imajına yönelik algılarına göre hedef tüketicilerin gruplanması ve hijyenik ped sektörüne yönelik bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
M.CABAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
Havayolları iç hatlar yolcu taşımacılığında algılanan hizmet kalitesi ile marka bağlılığı ilişkisinin incelenmesi ve bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
N.SAYIL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
E-PAZARLAMA’ DA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR FİRMA ÖRNEĞİ
ŞEKERKAYA A. K.
E.AKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
ÇEVRE BİLİNCİ BAKIŞ AÇISIYLA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK VE PSİKOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE BİR PİLOT ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
F.ZEHRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 Sürdürülebilir Kalkınma
ÖZEL HASTANELERİN REKABET KOŞULLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ TUTUNDURMA FAALİYETLERİ: ACIBADEM VE DÜNYAGÖZ HASTANELERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
ŞEKERKAYA A. K.
G.EKTER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
A(H1N1) VİRÜSÜ PANDEMİK SALGINI SIRASINDA TÜKETİCİLERİN HİJYENE YÖNELİK ANTİBAKTERİYEL JEL KULLANIMI ÜZERİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
K.İSLAMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
Otomobil kullanıcılarının akaryakıt istasyonu tercihleri üzerine etki eden faktörlerin belirlenmesi ve İstanbul ilinde bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
İ.AKYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
Zincir gıda perakende marketlerine yönelik farklı şikayet davranışları gösteren tüketicilerin gruplandırılarak, gruplar ile sosyo ? ekonomik ve demografik özellikler arasındaki ilişkilerin incelenmesi ve bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
I.ACAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
Tüketicilerin ürün satın alma eğilimlerinde ülke kökeni imajı etkisi; Azerbaycan otomobil piyasasında pilot uygulama
ŞEKERKAYA A. K.
R.MEMMEDOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
TİCARİ PAZARLAMADA KİŞİSEL SATIŞ TEKNİKLERİ VE BİR ARAŞTIRMA
ŞEKERKAYA A. K.
Ş.SUNGUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
İNTERNETTEKİ BANNER REKLAMLARININ DİĞER MECRALARLA KARILAŞTIRILMASI VE BİR UYGULAMA
ŞEKERKAYA A. K.
C.UÇGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
ULUSLARARASI PAZARLAMA VE KÜLTÜRÜN ETKİSİ
ŞEKERKAYA A. K.
M.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
Marka yönetiminde hedef tüketicilerin maskot kullanılan markalı ürünlere yönelik algısı üzerine etki eden faktörlerin belirlenmesi ve temizlik ürünleri sektöründe bir uygulama
ŞEKERKAYA A. K.
K.TANSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006
Hane halkının el temizliğine yönelik sabun marka eğilimlerinin belirlenmesi ve Şişli ilçesinde bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
G.GENÇAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
Azerbaycan’daki tüketicilerin süpermarketlere yönelik genel satın alma eğilimlerinin ve beklentilerinin belirlenmesi bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
F.MELİKOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
Zeytinyağı kullanan ve kullanmayan bayan tüketicilerin zeytinyağına yönelik tutumları ile demografik ve sosyo-ekonomik faktörlerine göre karşılaştırılması ve bir pilot araştırma
ŞEKERKAYA A. K.
E.BEKDEŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
——
Doktora, N.Engizek, “Tüketicilerin Taklit Marka Satın Alma Niyetlerinde Kişisel Etkenlerin ve Marka Faktörlerinin Rolü”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2014.Doktora,
Doktora, İ.Akyüz, “Siyasal Pazarlama Yaklaşımı ile Seçim Öncesi ve Sonrası Seçmen Davranışının İncelenmesi”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2014.
Doktora, E.Kocabıyık, “Reklamda Etik Dışı Unsurun Kullanımı ve Türk Tüketicisinin Etik Olmayan Reklamlara Yaklaşımı: İletişim Etkinliğinin Cinsellik Öğesi Açısından Tüketicide Oluşturduğu Tepkinin Araştırılması”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Şubat, 2013.
Yüksek Lisans, H.Giray, “ÜLKE MENŞEİNİN TÜKETİCİ MARKA ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ VE AKILLI TELEFON MARKALARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2015.
Yüksek Lisans, B.Timur, “KADIN TÜKETİCİLERİN İNTERNETTE GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ SATINALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE VİRAL PAZARLAMANIN ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE FIRSAT SİTELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2015.
Yüksek Lisans, S.Güney, “Yeşil Pazarlamaya Yönelik Tüketici Bilinci Ve Yeşil Ürün Satın Alma Davranışı Üzerine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi ve Bir Pilot Araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2015.
Yüksek Lisans, E.Kaya, “İLİŞKİSEL PAZARLAMA ANLAYIŞINDA MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARI VE PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE SADAKAT KARTLARININ ROLÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2015.
Yüksek Lisans, D.Gezerer, “KADIN TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE YÖNELİK HEDONİK GÜDÜLÜ PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ VE ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2015.
Yüksek Lisans, E.Akyüz, “EĞİTİME DESTEK AMAÇLI YAPILAN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİ ALGISI VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİNİN BELİRLENMESİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2015.
Yüksek Lisans, S.Martinoğlu, “DENEYİMSEL PAZARLAMANIN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ve MÜŞTERİ SADAKATİ AÇISINDAN İNCELENMESİ ve KADINLARIN KOZMETİK ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE PİLOT BİR ÇALIŞMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2015.
Yüksek Lisans, A.Kum, “Mobbing Unsurunun İçsel Pazarlama Üzerindeki Etkisinin Ölçülmesine Yönelik Araştırma ve Bir Pilot Çalışma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2014.
Yüksek Lisans, E.Çelik, “Tüketicilerin İnternet ve Şube Bankacılığı Risk Algısı ve Banka Marka Değeri Algısı Açısından Kümelenmesi: Bir Pilot Araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2014.
Yüksek Lisans, A.Özçil, “E Tüketicilerin Elektronik Kitap Tercihleri Üzerine Etki Eden Faktörler ve Bir Pilot Araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2014.Yüksek Lisans, J.Değiş Doğan, “GELENEKSEL VE İNTERNET ÜZERİNDEN GELİŞTİRİLEN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN, SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2014.
Yüksek Lisans, F.Baykan , “SHOPPING ONIAMONIA (ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI) ve E-TİCARETİN KADINLARIN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2014.
Yüksek Lisans, H.Sönmezler, “HEDONİK DAVRANIŞIN PLANSIZ SATINALMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN KADINLAR ÜZERİNDE İNCELENMESİ VE BİR PİLOT ÇALIŞMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2014.
Yüksek Lisans, E.Menekşe, “PERAKENDECİLİKTE MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİNİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2013.
Yüksek Lisans, H.Hersat, “MAĞAZA İÇİ REKLAM UYGULAMALARININ TÜKETİCİ SATIN ALMASI ÜZERİNE ETKİSİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2013.
Yüksek Lisans, Ş.Koçak, “YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA TÜKETİCİ BİLİNCİNİN ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2013.
Yüksek Lisans, S.Etyemez, “ÇİN MALLARINA YÖNELİK İMAJIN TÜKETİCİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN BELİRLENMESİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2013.
Yüksek Lisans, T.Dursun, “ENERJİ İÇECEĞİ SEKTÖRÜNDE ETKİNLİK PAZARLAMA UYGULAMALARININ MARKA FARKINDALIĞINA ETKİSİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2013.
Yüksek Lisans, Ö.Şenkal, “SANAL MAĞAZACILIKTA TÜKETİCİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE ONLİNE TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2013.
Yüksek Lisans, E.Çak, “ORGANİK ÜRÜN AMBALAJININ ORGANİK ÜRÜN ALGISINA ETKİSİ “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2013.
Yüksek Lisans, A.Şarmen, “TÜKETİCİLERİN ULUSAL BAZDA ELEKTRONİK ÜRÜNLER PAZARLAMASI YAPAN ONLİNE MAĞAZALARA YÖNELİK BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Ocak, 2013.
Yüksek Lisans, E.Kaya, “MAĞAZAYA İLİŞKİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLE MARKA BAĞLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2012.
Yüksek Lisans, K.Bayar, “GSM MARKALARININ REKLAMLARINDA TANINMIŞ KOMEDYENLERİ KULLANMALARININ MARKA İMAJINA ETKİSİ VE BUNA YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2012.
Yüksek Lisans, S.Bekoğlu, “SİGORTA PAZARLAMASINDA FERDİ KAZA POLİÇELERİNİN GENEL ÖZELLİKLERİ VE FERDİ KAZA POLİÇELERİNİN BİLİNİRLİLİĞİ KONUSUNDA BİR PİLOT ÇALIŞMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2012.
Yüksek Lisans, B.Alagöz, “SANAL MAĞAZACILIĞIN TÜKETİCİNİN SATINALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ VE BUNA YÖNELİK BİR PİLOT ÇALIŞMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2012.
Yüksek Lisans, G.Üstündağ, “GIDA SEKTÖRÜNDE YEŞİL AMBALAJIN TÜKETİCİ AMBALAJ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2012.
Yüksek Lisans, A.Büyükezer, “SOSYAL AĞLARDA, VİRAL PAZARLAMA İLE YAPILAN REKLAMLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ”, GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA – LOJİSTİK YL, Mayıs, 2011.
Yüksek Lisans, F.Tuncel, “YAPI KİMYASALLARI SEKTÖRÜNDE YAPILAN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) ÇALIŞMALARI VE SEKTÖRDE BİR ARAŞTIRMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2011.
Yüksek Lisans, S.Yanik, “TÜKETİCİLERİN ETİK YARGILARI İLE SOSYALLEŞME DERECELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2011.
Yüksek Lisans, E.Bulgun, “SANAL MAĞAZACILIKTA MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİNİN İNTERNETTE ALIŞVERİŞ EĞİLİMİ ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR PİLOT ÇALIŞMA “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2011.
Yüksek Lisans, K.Ravci, “TÜRKİYE’DE KOBİ BANKACILIĞI VE PAZARLAMA UYGULAMALARI “ DENİZBANK VE GARANTİ BANKASI KARŞILAŞTIRMALI KOBİ BANKACILIĞI ÖRNEKLERİ “ “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2011.
Yüksek Lisans, A.Bayrak, “SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI: ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ VE ÖRNEK UYGULAMALAR “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2011.
Yüksek Lisans, Z.Tülüce, “TÜKETİCİLERİN ORGANİK TARIM ÜRÜNLERİNE YÖNELİK ALGI VE TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2011.
Yüksek Lisans, D.Sofu, “PAZARLAMA DLETDSDMDNDE GERDLLA PAZARLAMA ANLAYISI VE ÇAY SEKTÖRÜNDE GERDLLA PAZARLAMA UYGULAMALARI “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2011.
Yüksek Lisans, T.Ayvali, “MÜŞTERİ SADAKATİ VE SADAKAT KARTLARININ İNCELENMESİ: AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE OPET VE PETROL OFİSİ SADAKAT KART UYGULAMALARININ KIYASLANMASI”, GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA – LOJİSTİK MBA, Mayıs, 2011.
Yüksek Lisans, Y.Şahin, “ALGILANAN MARKA İMAJININ TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ; TÜRKİYE’DEKİ MARKALI CAFE ZİNCİRLERİ ÜZERİNE KEŞFEDİCİ BİR ARAŞTIRMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2011.
Yüksek Lisans, B.Altinbaş, “SİGORTA SEKTÖRÜNDE SON YILLARDA YAYINLANAN MİZAH İÇERİKLİ TELEVİZYON REKLAMLARININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2010.
Yüksek Lisans, T.Tuğral, “HİZMET SEKTÖRÜNDE MARKA KONUMLANDIRMADA HEDEF PAZAR SEÇİMİNİN ROLÜ “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2010.
Yüksek Lisans, Ö.İmamoğlu, “FARKLI DEMOGRAFİK VE SOSYO EKONOMİK ÖZELLİKLERE SAHİP TÜKETİCİLERİN İNTERNET BANKACILIĞINA YÖNELİK EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ VE PİLOT ÇALIŞMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2010.
Yüksek Lisans, Y.Meşe, “PERAKENDECİ MARKA STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ve TÜRKİYE UYGULAMA ÖRNEKLERİ “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2010.
Yüksek Lisans, Z.Cansap, “BAYAN HAZIR GİYİMİNDE MARKA KİŞİLİĞİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2010.
Yüksek Lisans, M.Cabar, “Marka imajına yönelik algılarına göre hedef tüketicilerin gruplanması ve hijyenik ped sektörüne yönelik bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2010.
Yüksek Lisans, M.Durdağ, “PERAKENDE PAZARLAMA YÖNETİMİ ÇERÇEVESİNDE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ’NDE MAĞAZA VE MARKA YERLEŞİMLERİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2010.
Yüksek Lisans, E.Aksoy, “E-PAZARLAMA’ DA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ve TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR FİRMA ÖRNEĞİ “, GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA – LOJİSTİK YL, Mart, 2010.
Yüksek Lisans, Ş.Ural, “İŞLETMELERİN MARKA KAVRAMINA BAKIŞ AÇISI, MARKA YÖNETİM SÜRECİ ve DİJİTAL PLATFORM SEKTÖRÜNDEN D-SMART UYGULAMASI “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2010.
Yüksek Lisans, G.Celep, “Tüketicilerin elektronik zincir mağazalara yönelik beklentilerine etki eden faktörler ve bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2010.
Yüksek Lisans, N.Sayil, “Havayolları iç hatlar yolcu taşımacılığında algılanan hizmet kalitesi ile marka bağlılığı ilişkisinin incelenmesi ve bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2010.
Yüksek Lisans, E.Turgay, “Tüketicilerin ekonomik kriz koşullarındaki tutumlarına göre kümelenmesi ve perakende sektöründe bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2010.
Yüksek Lisans, V.Sönmez, “BAYAN TÜKETİCİLERİN EKONOMİK KRİZ KOŞULLARINDA PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ VE HALKALI BÖLGESİNDE PİLOT ARAŞTIRMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2010.
Yüksek Lisans, V.Doğan, “KİŞİSEL SATIŞ, İLAÇ SEKTÖRÜNDE KİŞİSEL SATIŞ VE İSTANBUL PERİFER HEKİMLERİNİN HİZMET BEKLENTİLERİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK PİLOT ÇALIŞMA “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2010.
Yüksek Lisans, P.Koldaş, “ULUSLARARASI PAZARLAMADA HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNE YÖNELİK SORUNLAR”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2010.
Yüksek Lisans, D.Can, “ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE ÇALIŞAN TIBBI SATIŞ TEMSİLCİLERİNDE İSTENEN ÖZELLİKLERE YÖNELİK İSTANBUL AVRUPA YAKASINDAKİ ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDE BİR ARAŞTIRMA “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2010.
Yüksek Lisans, B.Topçu, “WEB 2.0’IN GELİŞİMİ İLE BİRLİKTE SOSYAL MEDYA ORTAMLARININ FİRMALARIN PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE KULLANIMININ DEĞERLENDİRİLMESİ”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2010.
Yüksek Lisans, D.Ballicadağ, “MÜŞTERİ SADAKAT KARTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA ETKİLERİ VE CARD BY D&R UYGULAMASI”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mayıs, 2010.
Yüksek Lisans, G.Ekter, “ÖZEL HASTANELERİN REKABET KOŞULLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ TUTUNDURMA FAALİYETLERİ: ACIBADEM VE DÜNYAGÖZ HASTANELERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Haziran, 2009.
Yüksek Lisans, K.İslamoğlu, “A(H1N1) VİRÜSÜ PANDEMİK SALGINI SIRASINDA TÜKETİCİLERİN HİJYENE YÖNELİK ANTİBAKTERİYEL JEL KULLANIMI ÜZERİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERE YÖNELİK BİR PİLOT ARAŞTIRMA “, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Mart, 2009.
Yüksek Lisans, F.Büyüksarioğlu, “ÇEVRE BİLİNCİ BAKIŞ AÇISIYLA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK VE PSİKOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE BİR PİLOT ARAŞTIRMA”, GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA – LOJİSTİK YL, Haziran, 2009.
Yüksek Lisans, İ.Akyüz, “Otomobil kullanıcılarının akaryakıt istasyonu tercihleri üzerine etki eden faktörlerin belirlenmesi ve istanbul ilinde bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2008.
Yüksek Lisans, I.Acar, “Zincir gıda perakende marketlerine yönelik farklı şikayet davranışları gösteren tüketicilerin gruplandırılarak, gruplar ile sosyo ? ekonomik ve demografik özellikler arasındaki ilişkilerin incelenmesi ve bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2008.
Yüksek Lisans, R.Memmedov, “Tüketicilerin ürün satın alma eğilimlerinde ülke kökeni imajı etkisi; Azerbaycan otomobil piyasasında pilot uygulama”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2008.
Yüksek Lisans, M.Güven, “ULUSLARARASI PAZARLAMA VE KÜLTÜRÜN ETKİSİ”, BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ MBA, Nisan, 2007.
Yüksek Lisans, C.Uçgun, “İNTERNETTEKİ BANNER REKLAMLARININ DİĞER MECRALARLA KARILAŞTIRILMASI VE BİR UYGULAMA”, BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ MBA, Mayıs, 2007.
Yüksek Lisans, Ş.Sungur, “TİCARİ PAZARLAMADA KİŞİSEL SATIŞ TEKNİKLERİ VE BİR ARAŞTIRMA”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Aralık, 2007.
Yüksek Lisans, K.Çengel, “Marka yönetiminde hedef tüketicilerin maskot kullanılan markalı ürünlere yönelik algısı üzerine etki eden faktörlerin belirlenmesi ve temizlik ürünleri sektöründe bir uygulama”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2006.
Yüksek Lisans, F.Melikov, “Azerbaycan’daki tüketicilerin süpermarketlere yönelik genel satın alma eğilimlerinin ve beklentilerinin belirlenmesi bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2004.
Yüksek Lisans, E.Bekdeşer, “Zeytinyağı kullanan ve kullanmayan bayan tüketicilerin zeytinyağına yönelik tutumları ile demografik ve sosyo-ekonomik faktörlerine göre karşılaştırılması ve bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2004.
Yüksek Lisans, G.Gençal, “Hane halkının el temizliğine yönelik sabun marka eğilimlerinin belirlenmesi ve Şişli ilçesinde bir pilot araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ , Nisan, 2004.
Yüksek Lisans, G.Suleimanova, “Tüketicinin Sosyal Ağ Reklamlarına Yönelik Eğilimlerinin Belirlenmesi ve Bir Uygulama”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Yüksek Lisans, M.Alpay, “Online Mecrada Banner(Görsel) Reklamlar İle Metin Reklamlarının Elektronik Ticaret Sitelerinde Satışa Olan Etkisinin Karşılaştırılması”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ,
Yüksek Lisans, B.Katmer, “Tüketici Özellikleri ve Site Özelliklerinin Online Alışverişte Algılanan Risk Üzerine Etkileri ve Bir Pilot Araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Yüksek Lisans, J.Kanzamanova, “Ülke Menşeinin Tüketici Satın Alma Karar Süreci Üzerinde Etkisinin İncelenmesi ve Bir Pilot Araştırma”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Yüksek Lisans, S.Ündemir, “Viral Pazarlama İletişiminin Tüketicilerin Algıladıkları Fayda ve Risk Üzerine Etkisi ve Kozmetik Sektöründe Bir Uygulama”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ,
Yüksek Lisans, B.Orozbaeva, “Bankacılık Hizmetlerinde Algılanan Hizmet Kalitesi Kavramı ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi ve Kırgızistan’da Bir Uygulama”, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ,